fredag 28 juni 2013

Glad mamma!

Efter vårens tuffa tid med sjukdomar, olyckor och allmänt motsträvande så kom mina två slutgiltiga Gn och jag kan nu titulera mig FÖRSKOLLÄRARE. *jublar*
Sedan började det komma ut lite tjänster att söka och i måndags ringde en förskollechef och ville träffa mig på tisdagen. I går frågade en fd kursare om jag fått jobb ännu annars sökte hennes förskola en pedagog varpå hon gav mig numret till den chefen. Det ledde till intervju idag. Medan jag var på den intervjun ringde tisdagschefen.. Kunde ju inte svara där och då men hintade om att det nog varit hon som ringde när vi höll på att runda av dagens intervju. Hann sedan bara sätta mig i bilen och åka några 100 meter innan dagens chef ringde upp och erbjöd mig tjänsten. Vägde de två tjänsterna mot varann och dagens tjänst gick "segrande" ur den matchen. Så, ett års vikariat på en friskola väntar mig om 1,5 månad. Spännande!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar