torsdag 25 juli 2013

Hej hopp!

Förlåt det går sååå långt mellan inläggen just nu men tiden räcker inte till. Det känns mest som vi flänger hit och dit men idag är vi hemma. Eller ja.. Just nu är JAG hemma. Ensam. I morse for jag å Ida till Uddevalla för återbesök på ortopeden. Äntligen fick vi lite positivitet ang hennes arm. Den har läkt på bra där inne och i och med det fick hon halvera ortosen vilket hon jublade över. Dock sa läkaren idag att sprickan hon fick i midsommars inte läkt riktigt samt att den satt under hennes "fula" brott. Sist vi var där var sprickan över men.. Läkaren sa den är under och vi måste sett fel sist men jaja, den behövde läka lite till så ytterligare 3 veckor och sedan kan vi förhoppningsvis börja trappa ned användandet av ortosen. *jubel*

Annars mår vi bara bra. Jag fick med mig en sjukäkla förkylning när jag jobbade sist på en förskola, den tom slog ut magen på mig!! Sedan fick Gry den och sist fick maken den. Även hans mage slogs ut, om än i mildare form. Men nu är vi pigga igen så när som att Gry snorar fortfarande..

Nu ska jag förbereda nästa bullplåt men ha det gott och på återseende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar