tisdag 26 april 2011

Som en sötpotatis

Enligt en app i min iphone är bebisen stor som en sötpotatis. I lördags bröt jag mer eller mindre ihop för jag inte kände några rörelser på utsidan av magen utan bara inne i magen. Kan ju lika gärna vara mina tarmar som rör sig eller något då ju. men, jag har verkligen världens underbaraste make som både lugnade mig och stöttade mig och jag kan säga att i går fick jag igen med råge av krabaten där inne. Det var ett "jäkla" liv där inne med sparkar och puffar både högt och lågt.
17 fulla veckor har förflutit och 9/5 ska vi återigen få se guldklimpen. I fredags fick ett av våra kompispar sin andra söta lilla dotter. Kan meddela att längtan efter vår inte blev mindre av det budskapet :-)
Vikten står på -5,2 kg än så länge. Men vis från förra gången så vet jag jag kommer vända snart och gå upp. Liten och magen växer så jag inte alls orolig för viktnedgången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar