torsdag 28 april 2011

Hjärtljuden

Fick en sån där fix ide i lördags att jag inte kände några rörelser. Bröt givetvis ihop och idag tog jag mod till mig och gick till MVC för att se om jag kunde få lyssna lite snabbt.
Kom dit 12.10 och möttes av en lapp som det stod lunch 12-13 på. *suck* Stod kvar en liten stund och då kom det ut två barnmorsker som skulle gå ut och äta lunch. De frågade om jag väntade på någon eller hade stämt träff med nån. Hasplade ur mig att nej, jag ville bara höra om jag kunde få lyssna på hjärtljuden eftersom jag fått för mig jag inte kände rörelser.
De frågade om jag skulle komma tillbaka å jag sa ja, det får jag ju göra. Gå ni och ät. Men då sa den andra att vi går in så du får lyssna och kan släppa den tanken. Gissa om jag blev glad! Så omtänksamt! Å ännu gladare blev jag när jag fick höra Litens hjärtljud samt hur den kickade mikrofonen :-)

1 kommentar:

  1. Åh, gumman. Vad man kan bli orolig du. Vad de var omtänksamma som hjälpte dig direkt. Mer så¨dant i vården.
    Stor kram!!

    SvaraRadera