fredag 26 december 2014

Resa på egen hand..

Har under några veckor försökt få med mig en kompis på resa men ingen har kunnat av olika anledningar så idag bokade jag en själv! Jag ska åka själv. En vecka. Helt själv. Utan någon som tjatar, eller som behöver mig 24/7. Jag tog all inclusive, och kommer bo på ett spa hotell. Så nu blir det jobb några veckor, sedan en vecka semester och sedan hoppas jag våren kommit igång så energin är påfylld och jag orkar med allt igen.
Dock blev Ida sur på mig. Dels för att hon givetvis ville följa med och dels för att hon är rädd att nånting kommer hända mig. Hon har sett på tsunamidokumentärerna så jag förstår henne men försöker få henne att förstå att OM något händer så spelar det ingen roll vart jag är för är det bestämt så händer det mig ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar