söndag 6 mars 2011

10+

Ja, då har vi passerat 10 veckor.. Mår fortfarande riktigt illa vid vissa tillfällen.
Har bokat tid för KUB-test om dryga 1,5 vecka. Det var en riktigt knepig människa som satt och svarade i felefon den dagen jag ringde. Bara för jag har lite oregelbunden och längre cykel skulle hon räkna fram mig några dagar vilket gjorde hon ville jag skulle komma in då maken är bortrest torsdag-söndag. Jag frågade om jag kunde få tid på måndagen istället. Nä, då skulle jag vara för långt gången. Oki, kan vi få i slutet på veckan innan då? Nä, då skulle jag vara för kort gången.... Men hur kan du säga så svarade jag med tanke på du inte vet när barnet gjordes.. Så räknar vi fick jag till svar. Men jag fick veckan innan nu med den sura kommentaren att om jag var för kort gången fick jag komma in igen veckan efter. Punkt slut! Surtant!

Nu vet nog snart alla de "viktiga" vännerna så snart kan vi sluta vara tysta. Längtar. Känns som många anar men nästan alla vet hur svårt vi haft så ingen vågar fråga.. Igår berättade vi för bästa vännerna. Har försökt träffas så många gånger men alltid något som kommit emellan. men, igår fick vi äntligen till en träff och de blev givetvis glada. Även om jag själv blivit lite deppig om det varit tvärtom så hoppas jag de inte kände så. Sa till dem att även deras dotter får ett syskon nu ju, utan att de behöver ha vaknätterna mm ;-)

Nä, dags att sova så jag orkar en heldag med redovisningar i skolan i morgon. Kommer även få ha med dottern som har feber men inte är direkt allmänpåverkad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar