fredag 11 mars 2011

Mammabyxor

Äntligen fann jag mammabyxor till ett överkomligt pris. På GeKås i Ullared. Tre par köpte jag, anar jag kommer få köpa fler senare men det är en god start i varje fall. Då jag var gravid sist mest var gravid när det var varmt så hade jag bara två par långbyxor. Fast, när jag tänker efter så var jag ju gravid från november då och januari nu så lite knepigt är det att jag inte hade fler... Fast, jag jobbade ju i uniform då så det kan vara en anledning till bristen på vardagsbyxor nu..
Jag köpte mig i varje fall ett par svarta leggings, ett par vita mysbrallor (som jag grunnar på att färga mörkblå) och ett par beiga snyggbyxor som det var stretch i och var verkligen supersköna på. (visserligen är allt där det inte sitter åt över magen skönt men dessa var så goa på benen med)

Annars är väl att som vanligt, jag är trött som tusan så fort solen är borta och får energikickar då den lyser. Mår nästan bara illa på eftermiddagarna och kvällarna nu, vilket ju är rätt skönt men samtidigt meckigt för det är ju då man umgås med andra... Läste på en app att liten är stor som en lime nu ungefär, ska bli så härligt att få se h*n nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar