onsdag 18 maj 2011

Ultraljud, halsbränna och kramp i vaderna v 20+

Ultraljudet, det som "alla" gör i vecka 17-19 är gjort. Liten ligger bakom min livmoder, därav svaga känningar utanpå magen för andra att känna. Själv känner jag dessto mer tycker jag.
Har haft några gymma dagar med halsbränna och nätter med kramp i vaderna. Detta till trots skulle jag inte vilja byta :-) Längtar så efter den lilla krabaten.

Två veckor kvar på terminen, ska bli gott med sommarlov och lite lata dagar. Längtar efter att få ta det lugnt med den stora tjejen. Bara hon och jag medan maken jobbar. Längtar givetvis efter ledighet tillsammans med maken med men med honom får jag ju bara 4 veckor, med dottern 10 ;-) Är även lite tungt nu att vara ute på VFU med en mage som jag är så rädd om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar