fredag 20 september 2013

Älskade unge!!

På söndag fyller vår/min älskade gullunge 2 år! Fattar du?!?? Redan två?! 
Orden bubblar ur munnen på henne, hon "kan" allt "hälv" och jäklar i min lilla lådda vilken vilja hon har!! Ikväll körde hon loppet totalt. Snappade åt sig saker hon inte får/bör/ska ha och sprang gatlopp. Ägg, Idas kanyl, tvkontroll you name it. Varför vi har det i hennes höjd? För hon behöver lära sig samt vi andra behöver kunna leva också. Jag älskar denna ungen otroligt mycket men längtar liiite till hon lugnar ned sig några hack. Saknar att kunna ha en duk på tvbordet, kunna tända ljus lägre än axelhöjd. Jag vet ju den tiden snart är här men längtar ändå. Å jag vet jag kommer sakna hennes upptäckarglädje och uppfinningsrikedom. 
Mammas gullunge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar