fredag 20 maj 2011

21 fulla veckor

19 kvar. Om jag utgår från min kropp och så i varje fall. Enligt UL är det 20 veckor idag. Nåväl, vi får väl se vem som har mest rätt sen ;-)

Liten bökar runt därinne. Igår kändes det som hen hoppade hopprep med mina tarmar eller något, en grym smärta i höger delen av magen. Fast, det gick över relativit snabbt så jag klagar inte ;-)
Annars är allt bara fint. Börjar förstå vad alla menar med att man inte hinner med nummer två lika mycket som nummer ett i graviditeten. Visserligen lever jag livet i 180 just nu känns det som men ändå... Ska bli grymt skönt att gå på sommarlov om två veckor. Hoppas på en lagom varm sommar och att stora tjejen inte kommer kräva massor. Hon är ju trots allt van vid att få göra mycket samt alltid vara i centrum så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar