måndag 30 maj 2011

Satt igår..

I går så var vi och firade min lilla mor på morsdag. Satt då och sa att denna lilla krabaten inte alls beter sig som syrran gjorde i magen. Hon var väldigt livlig och ofta fick jag en fot eller armbåge i sida eller ett huvud som kom utkörandes. Har tänkt det nog berott på att denna gången sa hon på ultraljudet att min livmoder låg mellan fostersäcken och min magvägg. Dock i fredags/lördags så kände jag mycket aktivitet liksom glidande längs magväggen. (finns säkert inget som heter magvägg men jag tror nog ni förstår hur/vad jag menar..) Och i gårkväll så började en fot/hand liksom knacka. Jag fick fatt på makens hand så han fick sig en rejäl puff han med. Så jag får nog omvärdera den lilla krabaten, den är rätt lik syrran trots allt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar