fredag 25 januari 2013

Fredag..

Jaha, då var det fredag igen då. Hur fort går inte veckorna egentligen?? På sätt och vis är det ju visserligen bra de går fort men vart finns nödbromsen sedan när jag vill det ska lååångsamt igen??

Maken for till Stockholmo i onsdags och väntas hem runt midnatt i kväll. Ida stack iväg på kalas hos en kompis för nån timme sedan och Gry.. Ja hon kikar just nu på Teletubbisarna men kommer lommandes och kikar vad jag gör tittsomtätt. Så någon direkt myskänsla har jag inte direkt. Även om jag både tänt ljus och i kaminen. Saknar familjen runt mig..

Grynet var hos farfar medan jag var i skolan idag. Hade gått jättebra. :-) Jag var bara halvdag där idag så då funkade det ju smidigt. Måndag ska jag också gå halvdag men eftermiddag då så farmor och farfar får ha sovpasset samt en stunds busande.
Nu ska jag ta och göra lite kvällsmat åt mig och lillgosan. Vad vet jag inte ännu men lutar åt varma mackor.
Passar på att önska dig/er en skön helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar