torsdag 3 januari 2013

God fortsättning!!

Oj, då har visst både jul och nyår passerat utan att jag skrivit en endaste liten rad.. Men som ni nog förstår har det varit fullt ös. De sista julklapparna hann inhandlas, julafton kom och Ida blev överlycklig över strumpklappen (den som vi har som tradition att öppna på morgonen och som ligger i en julstrumpa med en nalle) I år låg det biljetter till Melodifestivalen i Göteborg, livesändningen. Båda barnen fick mycket kläder, vilket både behövde men även andra matnyttiga saker fanns under granen. Själv fick jag en kanonfin tavla föreställande olika bilder på tjejerna. *kärlek*

Juldagen for Ida ihop med svärföräldrarna till stugan. Maken, Gry och jag åt middag hos mina föräldrar och hade sedan en soft kväll. Kan erkänna jag var i det närmaste lamslagen efter hösten av trötthet.. Annandagen grejade vi och den 27 tänkte vi åka till Överby för att shoppa lite. Det höll på att gå om intet då jag halkade på den ishala trappan och slog mig rejält. Blev livrädd jag brutit mig men tack och lov verkar det gått bra. Hade ont som tusan i axel/armen ett par dagar efter. Slog även i rumpan och 3-4 dagar efter olyckan kollade maken och tappade andan över hur blått det var!!
I varje fall så for vi efter en stund till köpcentrat och maken hittade lite granna medan jag mest hade ont. På fredagen for vi upp till stugan vi med och där firade vi sedan nyår. Nyårsdagen for vi hemåt och nu har vi några sköna dagar kvar innan vårterminen kör igång för Ida och sedan även för mig..
Den 18/1 kommer vi ha vår avslutningscermoni på HV. Helt galet att det redan är 3,5 år sedan vi började utbildningen. Vet att somliga av mina kursare redan fått jobb och jag hoppas även jag kommer få något den dagen jag är klar i vår. Har ju några kurser kvar efter att jag var mammaledig med Grynet. :-) Kommer bli en tuff vår men samtidigt rolig.

Så, God fortsättning på dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar