torsdag 16 oktober 2014

En regnig torsdag i oktober..

Ja, det är visserligen min brors födelsedag (Grattis än en gång käre bror) men fy fanken vilken urtrist dag!
Jobbat hela dagen (eller ja, mina timmar då.. ) och kom hem som en speedad duracellkanin. Gick på nån form av överväxel för så fort jag satte mig kom en otrolig trötthet över mig. Slocknade nog ungefär på 2 sekunder. Sedan berättade maken det skulle vara en diabetesföreläsning på Folkets Hus så jag tog mig i kragen och åkte dit. Tja.. gav väl inte direkt mycket nytt men var nog mest riktad mot typ 2:or även om de talade en del om typ 1 också. Hem i regnet och åt middag med familjen. Vrålhungrig så åt för fort och fick magknip. Kul.. Not! Nu är det strax dags för sängen då jag öppnar även i morgon, två öppningar på rad är dödens tröttande men jag slutar 10:45 så får bita ihop och sova när jag slutat. Gräsänka i morgon och har halvt om halvt lovat pizza.. Orkar inte göra nåt avancerat och inget kul att krångla till det då tjejerna helst vill käka pizza…

G'natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar