lördag 21 december 2013

Värk i hjärtat?

Alltså, ibland får jag en obehaglig värk i hjärtat. Men det går alltid över på några minuter så jag gör inget åt det.. Jag VET jag kanske borde gå till en läkare men tänk om det är något allvarligt?! På något sätt känns ovetskapen tryggare då, fast samtidigt kanske det inte är något och då kan jag ju släppa olustkänslan… Men det kommer inte på några speciella tidpunkter eller efter några speciella aktiviteter så det känns som att när/om jag skulle träffa en läkare så skulle jag ju vara symtomfri just när jag är där och då kan ju ingen läkare göra något ändå… Äsch, jag är nog bara för frisk så jag känner hjärnspöken.. Eller så är det en otrolig kärlekskänsla som känns för min man och mina barn, "kan det verkligen vara så här underbart" liksom??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar