fredag 11 februari 2011

7+0

Sju fulla veckor idag då. :-) Mår fortfarande illa om morgnarna men inte värre än att jag kan fixa frukost till dottern och ta mig ett glas vatten själv.
Var inne på mitt jobb och visade fotot på gravtestet. Chefen, som varit ett stort stöd under alla åren då vi kämpat fick en tår i ögat och blev så glad. Nu jobbar jag ju dock inte så ofta eftersom jag pluggar till lärare men vänskapen finns kvar ändå och några timmar här och där blir det allt.
Jag är fortfarande otroligt trött om dagarna, runt 14 tiden mest. Idag har det blåst som tusan och yrt snö så efter en långpromenad hem från högskolan var det extra gott att krypa ned under täcket och sova en timme. Dottern säger att liten jäser extra bra i värmen under täcket. (kan det vara att vi ha bakat mycket som hon hört det om jäsningen tro ;-) ) Enligt en sida på internet ska liten vara stor som ett hallon. Dottern frågade om det var som ett skogshallon eller som hallonen i mormors hallonland... Mycket klok fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar