onsdag 16 februari 2011

KUB-test

Hittade en sida där det stod lite om KUB-test. Jag vet jag inte ska grunna på sådant men det är svårt att låta bli. Jag känner det inte är rätt mot dottern att först får ha oss för sig själv i drygt 9 år för attt sen mer eller mindre förlora oss helt om bebisen där inne visar sig ha någon form av sjukdom eller missbildning. Det har ju även varit ett av argumenten till varför jag inte velat betala för att få hjälp till att möjligen få fler barn, processen där jag kommer vara påverkad och även familjen för att sedan kanske ändå inget bli utav det. Mer än en skuld på massor med pengar som jag hellre lägger på det friska goa barn jag faktiskt har.

Men! Testen kommer genomföras och vi får utgå från dem sen i bestämmelsen över hur det får bli.
Annars mår jag bra. Tyckte mig känna lite fjärilslätta rörelser därinne igårkväll. Spännande och så underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar