lördag 19 februari 2011

Hemskt illamående..

Igår var en hemsk dag. Mådde mer eller mindre illa hela dagen. Försökte äta lite men allt kväljde mig. När jag väntade dottern smakade allt metaliskt men gick ändå att äta liksom.. Har gått ned dryga 2 kg på en vecka. Gick ned ca 11 kg när jag gick med dottern, så jag vet det inte är så farligt men det är ändå jobbigt. (ja, det vände sen och i slutänndan gick jag upp 8 kg från ursprungsvikten)
Igår kom maken hem med sportlovspresent till dottern, Septembers senaste skiva. Även jag fick present, Vi föräldrars Gravid-tidning samt en bukett tulpaner :-)
Just nu ligger jagmed min rosa bärbara på magen i sängen. Är grymt trött i kroppen men kan inte sova. Kanske lika bra då klockan är 18..
Snart kommer maken och dottern hem och då ska vi göra en vitlök och saffransdoftande fiskgryta. Vet inte vad min näsa kommer säga men jag vet den är grymt god så jag hoppas magen går med på att behålla den sen.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar