torsdag 24 februari 2011

Urk på burk

Känns som jag mer eller mindre mår illa exakt hela tiden. Äter jag inte med jämna mellanrum mår jag illa. Äter jag mår jag illa, äter jag inte mår jag illa. Men, snart bör det vända, vände i v 12 med dottern så bara att hänga i fram till dess..
I morgon ska vi faktiskt åka till Göteborg och jag ska besöka butiken jag talade om tidigare. Mest för att kika på utbudet men snart behöver jag nog inhandla byxor då det gör ont med de flesta jag äger. Om det är bebben eller något annat vet jag inte men jag har ju gått ned dryga 3 kg så.. Sedan har ju dottern sportlov denna veckan så vi tänkte göra något kul sista lovdagen och då föll hennes önskan på att åka till Göteborg och gå på bio. Trassel är önskad och middag på någon go restaurang innan är planen.
Nähä, så här fixas ingen tvätt eller middag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar