torsdag 15 december 2011

Ibland bara måste man

Nu ska vi snart bege oss mot BVC. Inför det var jag tvungen att gå på toaletten och byta kläder. Grynet fick sitta i sin babysitter. Hon var väl inte helt nöjd med det så att säga men ibland bara måste man ju..
Hon hojtade lite och som varje småbarns mamma så gjorde jag allt för att skynda på. (det går ju bra att kissa och ta på mascara samtidigt bara man vill.....) Pratade lite med henne och sa att jag skyndade mig mm.. Hon satt i köket och jag rusade runt. Just som jag drog på mig sista sockan tystnade hon och när jag minuten senare kom in i köket sov hon. Snart har hon sovit i 20 minuter och om ca 20 ska jag börja klä på henne för avfärd.
Är bra hon får sova innan vi ska iväg, idag är det 3-månaders sprutans dags.. Hoppas hon liknar syrran där med och inte får någon reaktion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar