torsdag 8 december 2011

Ojoj..

Vad det händer saker fort med bebisar :-)

Gry började i morse streta emot när jag ville lägga ned henne. Hon vill sitta upp. Starka magmuskler hon har! Hon vill gärna se över min axel när vi rapar. Tar spjärn med fötterna mot magen på mig för att komma upp och vaggar med huvudet (som ännu är aningens för tungt men hon börjar orka längre stunder) Nu i kväll började hon vinkla upp benen och "kasta" sig åt sidan och kämpar för att rulla över på mage. Jag lade henne i lite medlut för att hon liksom skulle få kläm på att om jag gör så här så kommer jag runt. Problemet är bara armen.. Den är svår att rulla över, men OJ vad hon kämpar.
Äter som en häst gör hon också. Och med det intaget så kommer även ett gäng uttag.. Typiskt nog oftast på förmiddagarna, när maken är och jobbar... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar