torsdag 15 december 2011

Ont

Ajajaj! Min hals ömmar. Gör ont när jag sväljer, inget kul alls. Känner även att jag har feber på gång, brukar få ont i skinnet då och det har jag nu. Får krypa till kojs och kurera mig tror jag.
Grynet fick sina två sprutor idag och skulle kunna bli smågnällig och kanske få lite feber. Än så länge har vi dock inget märkt, kanske liiite gnälligare än vanligt men om det beror på sprutorna eller att sömnrutinerna var ändrade idag vet jag inte.

I morgon kommer jag och Gry vara ensamma mer eller mindre hela dagen. Först går Ida i skolan och maken jobbar. Sedan ska Ida på kalas och maken på avskedsfest. Vi får busa och sova mycket och så kanske det är något bra på tvn...

Tanken var att vi skulle klätt granen idag men jag fick åka och köpa present till kalastjejen inför morgondagen och Ida ville pynta pepparkashuset så det fick vänta. Men det är ju lite drygt en vecka till julafton så vi ska nog hinna..

Nä, sova bort förkylningen var det!
God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar