tisdag 8 maj 2012

Slappardag

Idag hade jag och Grynet en slappardag fram till att Ida kom hem från skolan. Då for vi till vårdcentralen och fixade TBE sprutan och sedan till köpcentrat för att uträtta lite ärenden. Bla hämta ut min nya iphone, då den andra byttes ut på garantin, och så köptes lite presenter då Ida ska på kalas i morgon.
Men förmiddagen myste jag och Gry mest. Vi åt lite frukost efter att Ida cyklat till skolan och så var det ju förmiddagsluren, vilket blev en lur på nästan 2 timmar. Så när vi vaknade igen var det lunchdags. Jag hoppas på en liknande dag i morgon. Enda är att jag insåg förut att vi måste till en affär och fixa vällingpulver som jag var så säker på att maken köpt förra veckan men tydligen inte.. Men en promenad skadar ju inte. Även om det sägs det ska regna rejält nu några dagar.
Nu ska jag fingra på min nya telefon.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar