torsdag 7 februari 2013

Tänder och diskmedel

Igår, av en slump, upptäckte jag att Grynet fått 2 (!!) tänder! Två kindtänder. Kan därmed konstatera hon inte är så påverkad av sin tandsprickning. Att sedan jag upptäckte dem är en lustig historia. Skulle känna om hon fått någon ny tand (något man gör på egen risk då hon har sylvassa pirayatänder) och just som jag kände vred hon lite på huvudet och jag kände en stor tand. Så den kom inte igenom igår direkt! När jag ändå fått känna den tanden testade jag andra sidan med å ja, där var den också framme ganska långt.

Idag körde vi nästa upptäckt. Man kan klättrar upp på toastolen å nå mammas grejor på hyllan bakom. Och sedan upptäckte Gry hur maskindiskmedel smakar. Inga mängder men nog en erfarenhet hon inte testar igen. Så tillvida hon inte vill ha mer mjölk...

Nu sover hon sött å vi ska efterapa. Gnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar