måndag 25 juni 2012

Amen åååh så träääligt!

Detta regnande är ju för trist. Säger jag efter att "bara" haft regn ett dygn. Men det regnar ju HELA tiden idag. Jag som annars oftast är sugen på en prommis vill inte ens gå ut till brevlådan. (vilket jag inte behövde idag då mor och far kom förbi och tog in posten..)
Värsta är att jag inte ens är sugen på att baka, vilket jag ju annars ALLTID är. Ida har gjort en beställning inför 10 årsfirandet och jag borde nog börja avverka listan för att hinna. Men inte idag, vill inte. Tog en vilopaus med Grynet förut på en halvtimme. Hon har en riktig soft dag idag, njuter av att vara hemma med sina leksaker och hon vill helst ha sin napp i munnen hela tiden..? Hon som vägrat napp? Nåväl, är det inte nappen så är det tummen som slinker in. Kliar nog i käkarna.
Nä, nu får vi hitta på något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar