tisdag 12 juni 2012

Lite bara så där..

Har egentligen inget roligt eller oroligt att skriva om.. Känner bara jag ville skriva lite. :-)

Idag mår jag ungefär som i går, dvs yr lite matt och tycker mig känna hur hjärtat arbetar för högtryck med ett sinande flöde av blod. Visst låter det hypokondriskt?! Var i väg och köpte det där läkemedlet gynavdelningen ordinerade samt extra tjocka bindor. Brukar använda Libress i vanliga fall men nu hade apoteket halva priset på alla sina bindor så.. Fast när jag kom hem så tyckte jag det blödde mindre så nu avvaktar jag både med läkemedlet och de tjockare bindorna. Ogillar ju att äta läkemedel..
Fick även storhandlat bla blöjor, gröt och välling. Galet vad dyrt sånt är!! Köpte blodpudding till middagen idag, tror det är bra för mig med extra järn :-)
Nu börjar Grynet verka lite sugen på en lur så.. Tjing på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar