måndag 4 juni 2012

Sommarlov

I fredags så gick alla högskolestudenter på sommarlov, så även mina studiekompisar. Varje fredag sista veckan har jag och två tjejer till träffats och käkat sommarlovslunch, även i år. Nu gick ju inte jag på sommarlov riktigt men lunch behöver man ju äta och traditioner är till för att hållas. (även om de kan ändras..)
Vi åkte hem till Jenny då hon och hennes make köpt sig ett hus. Jättefint hus även om det fanns en del att göra, men det är det ju alltid på hus. Jag hade med mig pizzor och så fixade jag en inflyttningsblomma samt fick fixat armringar till Gry att ha då hon badar i sommar. Allt det ordnades på 40 minuter och det är ca 25 min körtid.. Allt går bara man vill ;-)
Ida och Gry fick vara med. Ida har 10 dagar kvar i skolan till lov, men lite försmak skadar ju inte :-) Å Gry åker jag ju inte ifrån i första taget så..

Idag ska jag möta en studiekompis inför höstens c-uppsatsskrivade. Tror det kommer bli kanon! Vi har även en tid bokat hos en handledare för att bolla lite av våra tankar. Känns helt galet att om ett år är jag färdig med utbildningen och har världens bästa jobb väntandes. Eller ja, jag har ju inget som väntar på mig så sett men möjligheten att jobba med det bästa som finns, barn!
På tal om barn så börjar mitt barn här bli trött så.. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar