onsdag 17 oktober 2012

Regn och rusk

Idag har det varit riktigt ruskväder utomhus. I varje fall på förmiddagen och mitt på dagen. Men det gjorde inte oss något då vi bestämt lekdate med en mamma i föräldragruppen och hennes dotter. Dagarna går så fort och det var länge sedan vi sågs men jag upplevde att tjejerna kände igen varandra och var grymt nyfikna på den andre..

När de sedan for hemåt var Grynet rätt trött så vi tog en lur ihop. Föga anade jag att den skulle vara i över 2,5 timme!! Ja, för Gry alltså :-) Jag vaknade efter ca 1 timme.. Jag är verkligen väderkänslig på det viset, regn betyder en trött Åza, så är det bara!

Nä, ska packa ihop mig för morgondagen på högskolan igen. Vi ska bla ut och göra fältstudier. Spännande!
Nattiskram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar