torsdag 4 oktober 2012

Staaackars mig!!

Usch, jag är så grymt förkyld :-(  Tät som tusan i snoken, rejäl slemhosta och som grädde på moset en malande skallevärk som exploderar varje gång jag måste hosta.. Jag är så där manligt förkyld med andra ord ;-)

Gry vill givetvis vara nära sin mamma och varje gång jag kryper ned i sängen för vila kommer hon sättandes och vill gosa/leka. I går kväll for maken ut till båten för att masta av. Båda tjejerna var mammiga och jag var halvt död när jag slutligen fick dem i säng. När maken sedan kom hem sov Grynet och Ida satt i trappan i väntan på sin pappa.... Inte ett knyst jag hört från henne sedan hon gick upp så hon förstod nog mamma var riktigt sjuk.. *gullungen*

I morgon är sista dagen för att få svar på om man är underkänd på senaste seminariet. Får ont i magen varje gång jag ser det kommer mail från skolan, även om jag faktiskt inte tror jag ska bli underkänd. Som examination i denna kursen ska vi skriva en uppsats i punktform med en mängd frågor som ska besvaras. Jag har skrivit klart och är nöjd, ska bara låta maken läsa den så han kan se om jag missat något. Lätt att bli "hemmablind" i sin egen text ju. ;-)

Nä, vila lite sedan får jag nog ta och bädda rent så bacillerna försvinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar