söndag 6 november 2011

Hmm

Har många tankar och funderingar men än är det mest frågetecken..
Vad är viktigast när man ganska nyss fått barn? För mig är det att njuta av barnet och få ihop en vardag med min familj. För vissa andra verkar det inte vara detsamma. Efter en kurs vi läste i våras tänker jag mycket på hur vissa barn kan tänkas ha det hemma och givetvis går tankarna extra då jag anar barnen inte kommer i första hand. Läste en blogg om en tjej som lämnade bort sitt barn som var 3-4 veckor för att gå ut och festa? Givetvis ska man fortsätta leva även efter man fått barn men.. Ja, jag får inte ihop det riktigt. Kanske efter att ha gjort den där screeningen på bvc och fått fundera på hur allt är.

Nä, nu vill jag bara gosa med mina två sötnosar. Dem och maken älskar jag oerhört mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar