onsdag 9 november 2011

Ont! Det gör ONT!

Hel***e vad det gör ont i mitt högerben. Låret. Började igår vid lunchtid. Kändes inte såå farligt då. Tog sedan en långpromenad med Gry i vagnen tillsammans med en kompis och när jag kom hem så gjorde det svinont.. Bara att sätta sig i soffan var en kamp. Sedan blev det liksom bara värre och vid sänggåendet gjorde det så ont att det nästan svartnade för ögonen. Somnade i varje fall men vaknade så fort jag skulle röra mig i sängen. (=upphuggen sömn)
Nämnde det på fejjan och en kompis sa det kunde vara ischias.. Läst lite online och tja.. Kanske. Väldigt inte roligt är det i varje fall. Och Ont gör det!
Det gör ont och med sån här smärta är det svårt att sköta vardagslivet, speciellt när man ska bära runt på en liten gullunge. Det gör ont att gå, sitta, ligga och stå. Men jag kämpar på. Får se om det håller i sig eller ger med sig inom några dagar. Gör det ont i helgen får jag söka läkare i början på nästa vecka. Helt klart. (de som känner mig vet hur långt in det sitter att söka läkarhjälp för min del..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar