fredag 11 november 2011

Liten växer..

Idag skulle jag börja klä på Grynet lite kläder insåg jag hon växer! 56 börjar sitta lite tight. Det går fortfarande men.. :-) Men det är inte utan lite sorg jag märker detta faktum. Dels för jag inte hittar några fina kläder med fot, inte i mina gömmor och inte i affärerna. Dels för min lilla bebis inte är liten längre. Ska spara något/några plagg men sedan skänka/sälja för nu blir det inga fler barn i vår familj.
Just nu hänger gullungen i babybjörnen, sovandes. Enda stället som duger verkar det som. Det eller att jag ligger bredvid henne med tutten i munnen.. :-) Själv ska jag göra mig lite lunch innan Ida kommer hem från skolan. Har funderingar på att ta med mina båda tjejer på promenad ned till stan för lite fredagsmysgodis från Hemmakväll. Måste bara känna efter hur höften/ryggen är idag och om den pallar med en så pass lång och påfrestande promenad. Nedför går ju bra men vi ska hem också å då är det ju uppför....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar