måndag 16 januari 2012

Återkontroll

Idag var jag äntligen på återkontroll. Ryggvärken trodde hon kom från svanskotan och sa jag kunde ringa sjukgymnasten för en kontroll så hon inte var helt ute och cyklade. Jag fick mina journaler och det var kul att få läsa vad som stod om mig och Gry däri. :-)
Jag lyfte fram detta med mitt höga blodsocker och att jag inte fått erbjudandet om att testa om mig utan "tvingades" till kemlab. Hon lovade ta upp det i gruppen om att erbjuda ett nytt test.

Efter kontrollen tog jag mig en repa på centrum och gissa vilka som fick något när jag kom hem. Ja, inte var det jag i varje fall... *suck* Men fyndade en vinterjacka till Ida inför nästa års vinter. *nöjd* Gry fick inte mindre än 3 dreggellappar, de är hårdvaluta här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar