torsdag 19 januari 2012

Mycket dreggel blir det..

Kära nån vad mycket dreggel en bebis kan producera! Tycker jag knappt hinner byta dreggellapp innan jag måste ha en ny, torr, igen. Anar det kliar i munnen en hel del då händerna ständigt är i hennes mun och hon tuggar konstant på dem.
Igår gick vi en lång promenad ned till centrum tillsammans med maken som hade möte. Jag passade på att gå förbi Apoteket för att se till vi har smärtdämpande suppar hemma och så gick vi förbi mitt jobb så de äntligen fick se Grynet. :-) Gick även förbi en annan butik så en kompis där fick se snäckan. Första gången det var positivt med att centrum är rätt öde, inte många som kan smitta oss med massa sjukdom ;-)
Nu sover Grynet och jag sitter med en stor kopp te i soffan. Regnmolnen har börjat skingras så det blir nog en promenad sedan när maken kommit hem från dagens möten. Har en del jag skulle kunna göra men väljer att bara njuta av vilan idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar