måndag 9 januari 2012

Rullar fram..

Ja, nu syftar jag inte på den dumma viktökningen som är vanlig så här års utan jag åsyftar Grys senaste upptäckt; man kan rulla sig fram. Eller i varje fall sidledes.. För ett par dagar sedan fick jag ett sms av maken att Gry vänder sig. (så typiskt att hon gör sådant när jag råkar vara borta..) I fredags började hon rulla runt. Först "bara" från rygg till mage men ganska snart även mage till rygg.
Så nu är det slut på det lugnet.. :-) Annars är allt bara bra. Hon har även kommit på hur man bajsar.. ;-) Från att ha gjort en blöja varannan/var tredje dag är det nu 4-6 per dag. Först blir man ju givetvis orolig hon är sjuk eller kanske allergisk, men det normala är ju ett par blöjor om dagen så hon är nog normal ;-) Hon har även börjat äta mer. Fick först en sorgkänsla att jag inte hade mat längre då hon äter så grymt mycket per mål men sedan insåg jag hon äter dagtid och sedan börjat dra ut tiden mellan hon vill äta.. Och ser vi till hur mycket de ska äta per dag så är hon återigen normal..
Nu ska vi börja göra natt här och i morgon är det återigen vardag med tidiga morgnar för Ida och träningar mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar