fredag 21 oktober 2011

ÄNTLIGEN!

Mammas rediga gullunge! Äntligen har vi passerat födelsevikten. På dryga 2 dagar tog hon ett bamseskutt i vikten så idag stod vågen på 3905 gram! En ökning på hela 255 gram.
Bvcsköterskan erkände hon aldrig varit med om att det tagit så lång tid vilket oroat henne. Jag sa att Ida också tagit relativt lång på sig innan hon passerade och troligen är det att mina barn inte skuttar upp efter några kurvor utan när de själva "vill". (är ju inget de själva kan styra men ni förstår nog min tanke)
Så, i efterhand kan jag, med viss stolthet, säga att mitt kämpande var det rätta. Jag lägger inga bilder här i bloggen för tillfället men ni som är vän med mig på fb har sett idag mitt älskade sockerGryn. Där ser ni ett par pigga, nyfikna ögon och ett par runda goa kinder. Mitt älskade hjärta!
Ikväll blir det go mat för att fira att det äntligen släppt, önskar er en skön kväll likaså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar