lördag 22 oktober 2011

Grattis på 1- månadsdagen!

Kors i taket, redan en månad sedan Grynet kom ut till oss. Känns som igår (låter klyschigt jag vet men det gör det faktiskt) Mycket som gör att det känns så är för att det ju varit hemskt stressigt med allt kämpande och det ständiga funderandet. Idag kan jag dock säga jag är nöjd med att jag kämpat på. Gry visar tydligt hon får tillräckligt ifrån mig genom att ibland vägra ta flaskan och ofta kräkas efter hon ätit från flaskan. Hon vill ofta dessutom heller inte ha allt ur flaskan.
Gry har firat sin dag med att få åka med pappa då han stack ut och sprang. Hon hade somnat som vanligt innan han lämna gården. Medan de var ute och sprang tog jag med mig Ida till köpcentrat och letade vidare efter jacka, kommer aaaaaldrig hitta en bra vinterjacka till mig. *surar*
Nu sover lillkickan och stortjejen har gått till en kompis för att sova över. (får väl se hur det blir i slutändan, är första gången hon sover borta utan oss i närheten..) Snart dags för amning igen sedan ska maken och jag ta en promenad med gullGrynet i vagnen, vädret är inget roligt men det är iaf uppehåll.. Älskar verkligen min underbara familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar