måndag 29 augusti 2011

Kursstart

Åh, vad det var kul att se några kursare efter sommaren. Alla börja ju tyvärr inte idag så det blev inte riktigt som jag hoppats på men dem jag såg var kul att se :-)
Å kursen verkade ju både rolig, givande och spännande. Inte utan att jag nästan ångrar mitt beslut men.. Nä, jag behöver vila mig inför vad som komma skall. Får följa dem på bloggen tror jag i varje fall :-) Sedan skrivs väl en del på fejjan med.
Efter jag varit där och sagt hej knatade jag bort till butiken, fortfarande inga termobyxor dock. Lika bra kanske med tanke på ekonomin men vore såå gott att ha fixat innan Liten gör sin entré. For sedan till Överby för matshopping. Roligare kan man ju ha det men så gott när det är gjort och jag har det jag behöver för veckomenyn hemma. Det funkar jättebra med menyn men det börjar bli svårt att komma på rätter. Visst kan man göra, säg 3-4, veckor som rullar men jag har ju varit så redig att jag slängt föregående veckors.. Och så vill jag bara ha färsrätter max 2 dagar i veckan och med Idas "krav" på taco på fredagar lämnar det ju endast en färsdag till... I-landsproblem kanske? ;-)

Nä, nu kommer straxt Ida hem från skolan. Någon timme sedan blir det till att laga middag för idag börjar badmintonträningen igen. Måndagar är stressdagar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar