söndag 28 augusti 2011

Usch fy och blää

Vaknade vid 7, somnade om och vaknade vid 8.30 för att somna om igen. Vid 10.30 slog jag slutligen upp ögonen, motvilligt.. Vi åt lite frukost och sedan drog någon ned rullgardinen för mig. Började må illa, blev yr och kände det som jag fick kämpa med att hålla mig vaken. Hade tänkt tömma poolen och skura ur den men då jag mådde så där och att det kom två täta rejäla regnskurar sköt vi på det. Maken tog med sig Ida ut och jag la mig en stund. Slocknade omedelbart. Har inte orkat göra något direkt på hela dagen, enda jag gjort är att starta en tvättmaskin som maken fick ta hand om sedan.. Är rätt nöjd med att ha tagit beslutet om att inte läsa samtidigt som Liten ska göra entré. Även om det känns trist att inte vara med i höst.. Vi har ju en väldigt go sammanhållning och det kommer så klart bli tomt utan våra stunder ihop.. Men! Jag kommer ju ha en guldklimp och känner jag vännerna rätt så kommer allt några att besöka oss på höga berget. Eller? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar