onsdag 22 februari 2012

Krånglande mage

Redan när jag vaknade i morse kände jag mig liksom ur fas. Var trött som tusan och kände mig illamående. Men som ammande mamma så får man ju bita ihop och ta sig upp ur sängen. Kämpade på och när snäckan sov förmiddagslur hjälpte jag maken lite med tapetseringen av hennes rum. Vid nästa lur la jag mig och vilade med Grynet, men fick gå upp och rusa på toan.. Magen var öm och bråkade ett par besök till. Jag som hade bokat träning :-( Fick avboka och stanna hemma. Maken skulle hämta Ida medan jag tränade så han tog med sig Gry och åkte. Jag gjorde ett försök att gå på gåbandet men efter ca 5 minuter var det toadags igen. Jag gav upp och hoppade in i duschen efter och sedan kröp jag in i min jumpsuit och greppade fjärren och såg på sådant jag spelat in då jag inte kunnat se av olika anledningar.
Familjen kom hem och efter en stund åt mig kvällsmat och nu är det nattningsdags. Magen är fortfarande i olag men jag har sluppit ränna på toa, alltid något positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar