tisdag 28 februari 2012

Solsken!

Jag har turen att för det mesta ha ett riktigt solsken hemma. Ja, jag menar Grynet :-) Allt som oftast ler hon och är glad. Som idag då jag lekte tittut med henne medan jag duschade. Varje gång jag kikade ut var det ett stooooort leende och ett glädjetjut från henne. Likadant var det när vi en stund senare skulle äta morgongröten. En sked å så stort smil :-) Dock så kom John Blund på besök när vi sedan åt flaskan och när jag la henne i sängen var det inte något leende, utan arga toner i skällan. Fast, jag vet att när hon vaknar så kommer jag mötas utav ett stooort leende och glädjetjut igen. Gullungen!

Ute skiner nu solen med. Kom dock på jag ju skulle passa på att handla när jag har bilen hemma så när Gry vaknar ska vi styra mot köpcentrat en sväng. På fredag ska Ida ha ett yttepytte kalas för de allra närmsta vännerna. Hon önskade att få bjuda alla tjejerna i klassen men då vi nu har en bebis så funkar det inte direkt och det är ju över sju månader sedan hon fyllde.. Nu blir det lite fredagsmys med taco och marängswiss. Och så vill hon de ska dansa på wii. Får väl se vad vi kan anordna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar