lördag 28 april 2012

Förbenat!!

Vad arg och besviken jag blev igår! Inte nog med att nya iphonens kamera la av i söndags och jag fick kämpa med att försöka få igång den utan framgång och fick lämna in den i går.. När jag sedan synkade min gamla iphone mot datorn försvann alla de bilder och videosnuttar jag tagit med nya luren.. Och på det sedan så försvann 12 mil från min barnvagnsutmaning. 12 mil!! 12! MIL!! Så mycket hade jag gått med nya luren och det bara försvann. Så himla konstigt för mina medaljer finns kvar som visar jag gått visst antal promenader. Tiden och längden försvann. 12 mil.. gå ni det så förstår ni hur jag slitit. Och risken är att det jag går nu kommer försvinna när jag byter upp mig igen till min nya lur när den kommer tillbaka/blir utbytt.. Visst, kan tyckas vara en småsak men, för mig är det ju ett bevis på att jag rör på mig och en morot då jag tävlar mot en annan mamma i föräldragruppen. Nu ligger hon 13 mil före mig. SURT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar