söndag 15 april 2012

Nio månader och sedan för evigt.

Ja, denna bloggen började som en gravidblogg där jag skrev ned tankar och känslor som jag hade under min graviditet med Grynet. Nu har ju Grynet kommit ut och det är där "sedan för evigt" kommer in. När jag namngav bloggen tänkte jag mest på kärleken man har till sina barn, för man älskar dem ju innerligt redan inne i magen. Men sedan passar ju namnet även rätt bra då jag nu skriver om livet efter födelsen av vårt lilla mirakel. Tycker det är jättekul att se ni följde med mig under resan mot att bli tvåbarnsmamma men även nu efter. När jag kollar statistiken över bloggen ser jag att jag har läsare över större delen av världen så som Ryssland, Usa, Asien och givetvis Sverige. Jättekul!! Som de flesta bloggar så handlar det ju mig som skriver och min familj. Jag väger inte varje ord jag skriver på någon våg, men det är ju sedan MINA tankar och ord som jag skriver och passar de dig inte så är det ju bara att bläddra vidare.. :-) Ibland skriver jag kanske något som berör dig som läsare, låt mig gärna få veta det då :-) Ibland kanske jag omnämner dig som vän, sträck då på dig och kom ihåg jag lägger ingen energi på folk jag inte tycker om. ;-)
Om en vecka blir Grynet 7 månader. Någon vecka senare är det ett år sedan jag la ut bloggen för första gången för allmänheten. Tiden verkligen rusar, så därför tycker jag det är så kul att ha blogggen och kunna gå tillbaka och se vad som hänt.
Välkommen att fortsätta följa oss in i framtiden :-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar