onsdag 4 april 2012

Roadtrip och hotellfrukost

Ja, då befinner vi oss i makens hotellrum på andra sidan Sverige. En resa som tog lite drygt 4 timmar och innebar 5 stopp längs vägen. Är rätt impad över mig själv att våga bege mig ut på en så pass lång resa själv med Gry. Måste säga att spegeln på nackstödet så jag såg henne var bra, även om den kunde förstora henne mer.. Bilen var rejält fullastad. Blöjor, mat, kläder, vagn, påskgrejor, sängkläderna till stugan (dit vi far efter maken slutat jobbet på torsdag) och så leksaker. Var helt underbart att se Grys min när pappa klev in på hotellrummet. :-)
Alla butiker var stängda när vi gick ut för att äta men jag såg jag nog kommer ha fullt upp idag :-) Å så finns det ett Lagerhaus här.. *lycka* Maken visade lite butiker han tyckte jag skulle besöka och så käkade vi på ett grekiskt ställe. Halvbra å rätt dyrt.. Gry hade lite svårt att komma till ro, men till slut somnade hon och även vi en stund efter. Rummet är för varmt för mig och jag sov därför halvbra men jag får i varje fall sova bredvid maken vilket ju väger upp :-)
Gry vaknade ungefär då maken skulle upp så han tog med sig henne ned till frukosten så jag fick gjort mig i lugn och ro. Tog med mig gröt ned till henne och så åt vi lite. Nu är vi tillbaka på rummet och ska försöka sova en sväng till innan vi gör Linköping osäkert :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar