tisdag 10 april 2012

Vart är min bebis??

I somras gick jag igenom ALLA Idas gamla kläder inför nedkomsten av Liten (som magen ju kallades) och la 50/56 i en kasse och 62/68 i en kasse. Storlekarna efter lades i lådor då det ju både blir mer kläder (barn kladdar ju bra) samt att ju större kläderna blir ju mer plats tar de. I går fick jag ta ned första lådan.  Den med storlekarna 74/80. 80.. Det räknas ju som för en ettåring.. Vart är min bebis??
Ida var med då jag kollade igenom kläderna och hon var helt lyrisk över allt fint jag sparat. Jag slängde lite kläder nu som det var fläckar på men en hel tvättbalja med kläder till Grynet blev det. Enda jag tycker vi hade dåligt med var pyjamaser och strumpbyxor. Nu har jag tvättat upp allt och ska vika det när andan faller på mig och så får Grynet börja varva 68 med 74. Stora tjejen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar