tisdag 24 april 2012

Lunchdate

Idag var det dags för att äntligen träffa mina vapensystrar från utbildningen. Saknat dem otroligt mycket, mer än jag trott insåg jag idag då vi återigen satt och näbbades. Ida frågade en gång innan Gry föddes om jag alltid kommer vara kompis med dessa två och som jag svarade Ida så hoppas jag verkligen det!

I varje fall så var det dags för lunchdate. Det blev en födelsedagsdate, var inte min tanke då jag smsa och frågade om vi inte skulle ses på lunch men kul de kom ihåg mig. :-) Vi åt indiskt och Gry fick lite fruktpure då hon fått lunch innan hos mormor och morfar. (vi var hos dem för att jag ska få låna bilen då det är sjukgymnastbesök i morgon igen. Förut sa smhi megaregn i morgon men det är ändrat nu, men ändå gott att slippa gå ned för att stressa hem då vi ska ha utvecklingssamtal i morgon för Ida.)
Jag blev grymt mätt, så någon middag lagade jag inte utan Ida fick rester innan sin träning. :-) Och i morgon ska jag lämna igen bilen lagom till middag hos mor och far så då slipper jag också laga mat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar