tisdag 17 april 2012

Shopping för födelsedagspengar

Igår tog jag med mig Gry och åkte till köpcentrat för att köpa mig bättre gåskor då jag ju går en hel del. Denna skon blev det från Intersport. Reebok skye peak heter den. 
Nöjd över att ha tagit mig tiden och orken att äntligen fixa bra skor gick jag vidare i centrat och slank in på The Bodyshop. Hade mest tänkt att titta men så började jag prata med tjejen i butiken och så blev det en hel del produkter som fick följa med mig hem. 

Den stora flaskan fick jag med då jag handlade över en viss summa. :-) Gratis är gott ;-)
Vad är allt då på bilen? Jo, den rosa tuben är ansiktsrengöring, den lilla "saken" är ett cerat med solfaktor. Den bruna flaskan i mitten är en duschcreme med den passande doften choklad.. ;-) Stora är en duschcreme. Lilla burken till vänster är bodyscrub med samma chokladdoft, sedan är det två bodybutter, en med choklad och den andra med mango. Sist men inte minst är tuben främst i bild en handkräm. 

Igår provade jag skorna på en långpromenad tillsammans med Åsa. Vi tog en rejäl sväng som slutade på dryga 8 km. I början var det lite kyligt men efter en stund så fick vi upp både farten och värmen. Kände varken av mitt onda knä eller ryggen och den rädslan jag lite smått hade för skoskav föll besannades inte. Så jäkla goa skor!! Och idag visade vågen äntligen på resultat av allt traskande, -1,4 kg! 13,64 mil sedan 22:e mars. Inte illa pinkat tycker jag :-)
Idag provade jag bodyscruben och smöret. Sitter nu och luktar som en hel chokladask.. :-) Dock så lyckades jag på något vis sträcka en nackmuskel när jag duschade så nu har jag en stel nacke. Är inte så konstigt egentligen då jag ju ska underhålla Grynet samtidigt som jag duschar, men det gör ju inte mindre ont för det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar