onsdag 21 september 2011

Nattsömn

Ja, inatt fick vi sova. Eller i varje fall maken, jag har ju mina toalettbesök vid 2 och 4.. Är egentligen fascinerade hur man innan jag blev gravid kunde känna sig halvt död om man vaknat en natt vid ett tillfälle och nu kan gå upp 2-4 gånger och vakna utvilad ändå? Kroppen är då bra smart på det viset.
Ida fick sova kvar hemma i natt, även det är ju lugnande för oss alla. Inte för det går någon som helst nöd på henne när hon sover hos mor eller farföräldrarna men vardagsrutiner är ändå tryggast och lugnast. Ida själv hade nog gärna sett att fått sova borta tills Liten är född, men det KAN ju ta upp till en månad till så vi spar det tills det är "skarpt läge" igen ;-)

Tänkte bara uppmärksamma dig som läser att jag inte lägger in varje inlägg på FB, utan du är varmt välkommen att kika in själv också :-) Ser en ökning då jag lägger in på FB men jag skriver nästan dagligen så..

1 kommentar:

  1. Jag läser :=) Väntarv med spänning på vem det är där inne i magen..... Kram Therese

    SvaraRadera