måndag 19 mars 2012

Första är alltid värst

Jaha, då har måndagen flutit förbi och maken åkte hemifrån innan fan fått på sig kläderna, var hans tur att köra. Nu kommer vi inte se honom förrän på fredagem/kväll. Ikväll är första kvällen, vilken jag anser vara den värsta. Mest för att den just är den första, längst ifrån sista.
Men! Dagen har bjudit på besök både av mina och makens föräldrar. Ida hade med sig en kompis hem från skolan och min mor hade med sig en köttgryta så middagen blev enkel. Behövde bara skala och koka potatis :-) Och när vi satt och varvade ned lite framför tvn innan nattsagan så ringde en annan vän till Ida och ville hon skulle följa med dem hem i morgon så henne ser jag inte förrän efter gympaträningen.. Onsdagen är vikt för bvc-besök och på torsdag fyller Grynet 6 månader. Så veckan susar förbi. :-)
Men för att få värsta dagen att ta slut behöver jag släpa mig i säng så jag säger nu god natt! Hoppas på en lugn natt och att ingen vaknar före kl 6.40 :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar