tisdag 6 mars 2012

Gäääsp

Oj, vad jag är trött idag!
Ida passar givetvis på att sova i vår säng nu då maken är borta och vanemänniska som jag är vaknade jag så fort hon rörde på sig. Att jag sedan även ligger på "fel" sida sängen spelar säkert in också. Maken sover ju närmast Gry vanligt vis men nu får jag göra det eftersom Ida lägger sig en stund före Gry.
Just som jag sov som goast i natt så vaknade jag utav att Ida kom med sin hand och ville hålla i min hand. Gullungen! Igårkväll var hon jättehängig och när jag frågade vad som felsades så svarade hon med tårar i ögonen att hon saknar pappa. Aj! Har aldrig varit några problem förr men jag anar det är då nu när maken varit hemma så pass mycket. Och att jag sedan måste dela mig mellan både henne och Grynet spelar säkert in också. Annars måste jag allt säga att dagen gick bra. Vi fick både middag och kvällsmat i magarna, läxorna blev gjorda. Får väl se om vi lyckas lika bra i dag. Det är ju träningsdag så lite mer kniven på strupen blir det. Men allt löser sig, bara man försöker. :-)

Ha en go dag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar